Banka Kovanica, sa sjedištem u Varaždinu i tržišnim udjelom od tek 0,29 posto, postigla je, prema HNB-ovu polugodišnjem izvještaju, najbolju profitabilnost među malim bankama. Ključ je uspjeha dobro provedeno restrukturiranje i fokusiranje na poslovanje s građanima, posebno na potrošačke kredite koji su im"core business" i glavna konkurentska prednost u odnosu na tržišne lidere, istaknuo je u nedavnom intervjuu predsjednik uprave Nicolo Ceccaroli.

O poziciji banke na zadarskom području razgovaramo s voditeljicom zadarske poslovnice Kristinom Špika-Jović.

Kakvo je poslovanje Banke Kovanica u posljednje vrijeme u Hrvatskoj i na zadarskom području?

- Banka Kovanica dd pripada grupi manjih banka koja je uspjela prevladati sve transformacije bankarskog tržišta i, sukladno razvoju, Banka je uvrštena svojim bankarskim uslugama u konkurentnost tržišne ponude namijenjene fizičkim i pravnim osobama. Prema polugodišnjem izvješću HNB Banka Kovanica dd je ostvarila najbolju profitabilnost među malim bankama i treću na tržištu RH.

Kako bi se taj trend uspješnosti nastavio, Banka kontinuirano unapređuje svoje poslovanje s naglaskom na poslovanju s građanima, te s rastom i brzom prilagodbom promjenama u segmentu poslovanja s poduzetništvom. Na zadarskom području, kao dio ukupne strategije Banke, plan je daljnji rast, razvoj i unapređenje poslovanja sukladno specifičnostima lokalnog tržišta i visokom stupnju individualnog pristupa klijentu.

Po čemu ste posebni na bankarskom tržištu?

- Posebno bismo istaknuli posvećenost klijentu u rješavanju specifičnih i zahtjevnih situcija, te brza reakcija na upite i davanje povratnih informacija u vrlo kratkom roku, zatim fleksibilnost, brze reakcije na individualnu obradu zahtjeva klijenta i mogućnost kreiranja proizvoda koji udovoljava potrebama klijenta. Također i praćenje novosti na bankarskom tržištu i brzo usvajanje istih, a sve u cilju davanja brže, bolje i naprednije usluge klijentima.

Kakve su povratne reakcije Vaših klijenata, čime su najzadovoljniji?

- Povratne rekacije klijenata su vrlo dobre i posebno nas raduje njihova daljnja preporuka. Klijenti prepoznaju individualnost usluge i nagrađuju ljubaznost i profesionalnost koja ima se pruža.

Koji su planovi banke za Zadar?

- Planovi Banke Kovanica dd za Zadar je konstantno unapređenje usluge klijentima, te daljnji rast i razvoj sukladno postojećoj strategiji poslovanja Banke.