Ferit Şahenk, vlasnik Dogus Grupe najavio je održavanje svjetskih regata, što će omogućiti i ova investicija, istaknuvši da je Hrvatska jako važna destinacija za Dogus. Također, potvrdio je da u zadarski hotel Maraska dolazi svjetski brend Hyatt, piše Poslovni.hr.
“Kvaliteta koja je potrebna Hrvatskom turizmu treba biti na razini luksuza, i to je upravo ono što želimo postići svojim investicijama. Gosti marina ne žele samo sunce i more, već i sadržaje koje će moći koristiti, od hotela do klubova. Elitni nautički i sportski turizam jedan je od najboljih alata za promociju Hrvatske kao destinacije za luksuzni turizam. Upravo s tim ciljem željeli smo dovesti svjetski hotelski brend Hyatt u naš Hotel Maraska, a projekt smo zamislili tako da uz hotel imamo i sadržaje koje će moći korisistiti i stanovnici Zadra, što nam je jako važno. U našim investicijama važno nam je stvoriti nešto što će koristiti lokalnoj zajednici, istaknuo je Şahenk.
Projekt Maraska u Zadru vrijedi 100 milijuna eura od čega će 50 milijuna eura biti uloženo u hotel s 5 zvjezdica sa 130 soba. U sklopu projekta izgradit će se i prateći luksuzni rezidencijalni dio sa 100 stanova te komercijalnim sadržajima poput trgovina, restorana i caffee barova. Detaljna prezentacija ovog projekta najavljena je za rujan ove godine.