Cromaris – na stranim tržištima ostvareno 77 posto prihoda
Rastuća globalna potražnja za ribom ostvaruje se ponajprije proizvodnjom iz uzgoja, unutar koje upravo proizvodnja orade i brancina predstavlja najbrže rastući segment. Uz to, blizina talijanskog tržišta, najvećeg europskog tržišta orade i brancina, velika je konkurentska prednost i potencijal rasta Cromarisa. Nastavak ulaganja u razvoj brenda i izgradnja portfolija smješta Cromaris u poziciju premuim proizvoda u odnosu na referentne vrijednosti na talijanskom tržištu. U usporedbi s konkurentima, Cromarisovi proizvodi postižu višu cijenu za prosječno više od 20 posto. U 2015. godini nastavljen je dvoznamenkasti rast količina i cijena, ostvarena je prodaja od 6.573 tona, uz rast prosječne cijene od 10 posto. Utjecalo je to na snažan rast prihoda i neto dobiti. Ostvaren je prihod od 362 milijuna kuna, što predstavlja rast od 26 posto. Neto dobit iznosila je 6,5 milijuna kuna, odnosno pet je puta veća od prošlogodišnje. U izvozu Cromaris plasira 77 posto svoje prodaje.
Cromaris je u razdoblju 2009. – 2015. povećao prodaju za šest puta. Trenutno je među osam najvećih proizvođača orade i brancina u Europi. Zahvaljujući dosadašnjim investicijama vrijednim više od 630 milijuna kuna, dovršen je najveći dio kapitalnih investicija u dodatne kapacitete i vertikalnu integraciju proizvodnih procesa, te su osigurani preduvjeti za rast i povećanje efikasnosti proizvodnje. Podsjetimo, najveća investicija u 2015. godini novo je mrijestilište u Ninu. Ekonomija obujma uz razvoj branda temelj su održivosti i profitabilnosti Cromarisa. Do 2018. godine cilj je doći do 10.000 tona te, ovisno o brzini rasta, dostići neto dobit između 40 i 45 milijuna kuna. U prvoj polovici 2016. godine nastavlja se trend rasta svih poslovnih pokazatelja.