Po završetku Tuna, Sushi & Wine Festivala 2016 koji je trajao od 03. do 07. veljače u Zadru, NPO JCEA Japansko-hrvatsko Društvo razmjene nastavilo je s aktivnostima u Japanu.

Tamo je priređena prezentacija specijaliteta od zadarske tune te pošipa, plavca i crljenka s kamenitih padina Petrčana na najvećem profesionalnom sajmu hrane i pića u Tokiju. Tvrtka "Kraljevski vinogradi" iz Petrčana već drugu godinu zaredom nastupa u Tokiju uz pomoć Veleposlanstva RH u Japanu. Ove godine, nakon iznimno uspješnog Tuna, Sushi & Wine Festivala, o kojem je izvijestila i japanska nacionalna televizijska kuća NHK te nakon senzacionalnog osvajanja titule Zadra kao najbolje europske destinacije, prezentacija eno-gastronomskog spoja hrvatskog i japanskog kulinarstva premašila je sva očekivanja.

Osim na sajmu u Tokiju, "Kraljevski vinogradi" svoje su proizvode predstavili i u četiri velika japanska grada, Tokiju, Osaki, Naha - Okinawa i Nigati. Svugdje se s ponosom se spominjalo ime Zadra.

Velika japanska kulinarska zvijezda TV showa i Masterchef Toshihiro Nakatsuji, koji je nakon Tuna, Sushi & Wine Festivala u svoje restorane uvrstio vina "Kraljevskih vinograda", ističe kako su ga se u Zadru najviše dojmili učenici zadarske Ugostiteljske škole koji su "upijali" sve ono čemu ih je podučavao na trodnevnoj radionici japanske kuhinje.

Priča o Zadru i njegovim posebnostima nastavit će se i kroz članke uvaženog novinara Ichiro Kawabea. On dovršava feljton u devet nastavaka, u kojem piše o svojim iskustvima u Zadru i Hrvatskoj za vrijeme trajanja Tuna, Sushi & Wine Festivala. Članci će izlaziti u dnevnim novinama "The Suisan-Keizai" iz Osake, namijenjenih čitateljima koji prate zbivanja s riblje tržnice, gospodarstva vezanog uz ribarenje ili bilo kakve djelatnosti koje imaju dodirne točke s ribama i ribolovom, uključujući i recepte. "Zadivljen sam jednostavnošću i toplinom vaših ljudi! Sa zadovoljstvom pišem i promoviram ljepotu, kulturnu baštinu te eno-gastronomsku ponudu grada Zadra.", ističe novinar Kawabe San.

Nadamo se kako će i ostali gosti TSW Festivala iz Japana, a pogotovo turistički agenti, također aktivno raditi na većoj turističkoj promociji Zadra i uvrstiti naš prekrasni grad u itinerare svojih turističkih aranžmana u Europi već od iduće zime, poručili su iz TZ Grada Zadra.