SPAR Hrvatska ove godine obilježava 10 godina poslovanja i rasta na hrvatskom tržištu.
Danas SPAR Hrvatska posluje u 52 prodajna mjesta diljem Hrvatske, no priča je počela prije 10 godina upravo u našem gradu, otvaranjem prvog INTERSPAR-a.
Upravo zbog toga jubilarni rođendan kompanija je odlučila proslaviti upravo u Zadru, gdje su na današnjoj konferenciji za medije predstavili svoju priču o uspjehu.
A zašto je prvi Interspar otvoren baš u Zadru, odgovara predsjednik uprave SPAR Hrvatska Helmut Fenzl.
– Smatrali smo da je Zadar grad velikog potencijala kojem je nedostajao ovakav format marketa. I danas to tvrdimo, promet je i iznad očekivanja.
Ukupno je od tadašnjeg prvog otvorenje SPAR Hrvatska do sad uložio 2,7 milijardi kuna u Hrvatsku, ali planovi za budućnost i dalje su ambiciozni. Osvajanje što većeg tržišnog udjela i širenje kroz otvaranje novih dućana jasna su strategija na koju se SPAR Hrvatska odlučio.
– Kontinuirana ulaganja SPAR Austrija Grupe u Hrvatsku, koja se kreću oko 300 milijuna kuna godišnje, osigurala su stalni rast SPAR-a Hrvatska. Ono što je posebno važno, je da naš rast ne znači samo više radnih mjesta u našoj kompaniji, već snažno pozitivno utječemo i na naše poslovne partnere. Hrvatski proizvođači ostvaruju gotovo 400 milijuna kuna prometa kroz SPAR mrežu izvan Hrvatske, i ponosni smo što pomažemo izvoz kvalitetnih domaćih proizvoda – rekao je Fenzl.
Osim impresivnih ulaganja u rast poslovanja, SPAR Hrvatska može se pohvaliti i društveno odgovornim poslovanjem kao i podupiranjem brojnih humanitarnih udruga. U posljednje četiri godine kompanija je samo kroz donacije kruha i peciva rad Caritasa pomogla s čak devet milijuna kuna.