Ovih je dana na bazenima ninske Solane okončana berba soli. Uobičajene pripreme krenule su još početkom travnja. S berbom se počelo sredinom lipnja, a zahvaljujući vrućem i suhom vremenu s visokim temperaturama, kao i tomu da se lijepo, toplo i sunčano vrijeme produžilo sve do današnjih dana, ninskim je solarima ove godine pošlo za rukom prikupiti 30 posto više obične soli nego lanjske godine.
– Već naveliko se pripremamo za iduću godinu. Do ponovnog punjenja bazena morskom vodom naši će djelatnici uz ostale neizostavne poslove provesti detaljan izvid stanja bazena na kojima se obavlja kristalizacija morske soli. Strateški fokus Solane za 2012. godinu i plan investicija usmjerit ćemo prema razvoju novih proizvoda, otkrivanju novih tržišta te planiranju novih aktivnosti vezanih za predstojeću turističku sezonu. Sve to bit će nam moguće jer smo dobrim dijelom modernizirali naše proizvodne pogone kroz proteklih nekoliko godina u što smo uložili pozamašna financijska sredstva. Kad je riječ o tržištu, prodaji te plasmanu naše soli moram kazati da ćemo više-manje sve količine obične soli plasirati na domaće tržište, riboprerađivačku industriju te za zimsko održavanje prometnica u Hrvatskoj, dok ćemo cvjetnu sol pored japanskog tržišta nastojati plasirati u zemlje šire regije, kaže direktor ninske Solane Damir Oštrić, ukazujući još i na turističko usmjerenje Solane.
– Kao što je ninskoj i široj javnosti poznato, tijekom ovog ljeta u našoj smo Solani otvorili Muzej soli sa suvenirnicom u kojoj se može naći cjelokupna paleta naših proizvoda. Riječ je o prvoj takvoj ustanovi u Republici Hrvatskoj. Muzej sa svojim raznim izloženim eksponatima ne samo da je obogatio ponudu Solane, nego je u velikoj mjeri poboljšao svekoliku kulturno-turističku ponudu starohrvatskog kraljevskog grada Nina i njegove okolice na što smo izuzetno ponosni. Naše službe od čina otvorenja bilježe sve veći broj posjetitelja koji sad pojedinačno ili u grupama ciljano dolaze na prostor Solane. Vjerujemo da ćemo tijekom idućih godina sa svim našim osobitostima i zanimljivostima znatno povećati broj domaćih i stranih turista koji će posjetiti Solanu Nin, od čega nećemo samo imati mi koristi, već i grad Nin te Zadarska županija kao i država u cjelini, zaključuje direktor Oštrić