Međunarodna organizacija Superbrands dodijelila je „Sirani Gligora” iz Kolana nagradu Superbrands Croatia 2010. Na dodjeli priznanja predstavljena je i najnovija publikacija Superbrands Croatia 2010. te 90 najvećih hrvatskih Superbrandova za 2010. godinu.
– U posljednjih godinu dana dobili smo dosta međunarodnih nagrada, u Bruxellesu, dvije u Engleskoj pa je ova domaća nagrada “točka na i”. Nagrada nam jako puno znači jer je dobivaju samo poznati brendovi u Hrvatskoj, a posebno značenje nagrade je u tome što u odabiru superbrandova sudjeluju i potrošači, rekao je Šime Gligora, izvršni direktor „Sirane Gligora”.
Stručno vijeće međunarodne organizacije Superbrands je od travnja prošle godine prikupljalo podatke o raznim proizvodima. Kako je rekao Borut Zemljič, generalni direktor Superbrands Adriatica, na listi finalista nalazilo se 1.100 domaćih i stranih brendova, a lista je sastavljena u suradnji s vodećim hrvatskim agencijama za istraživanje tržišta kao što su GfK Croatia, AGB Nielsen, Hendal, Ipsos Puls, Memrb, Nielsen i Prizma.
Za najbolje se glasovalo na temelju prepoznatljivosti, reputacije, kvalitete, pouzdanosti i dugogodišnje dosljednosti. Stručno vijeće bilo je sastavljeno od marketinških, poslovnih, akademskih stručnjaka i predstavnika medija, a vrlo važnu ulogu imalo je i mišljenje 23.000 potrošača koji su glasovali za svoje najdraže marke te time dali dodatnu vrijednost izabranim brandovima. Međunarodna organizacija Superbrands djeluje na četiri kontinenta, a cilj joj je identificirati vodeće brendove na svakom pojedinom tržištu.