BIOGRAD - U najsjevernijoj točki Hrvatske na 11. poslovno-turističkoj burzi Put 2010. u Spa & Golf Resortu Sveti Martin magazin Way to Croatia dodijelio je prvi put nagrade - Simply The Best za hrvatska turistička odredišta, kulturno-povijesne atrakcije i sadržajnost kontinentalne turističke ponude. Utemeljitelj i direktor magazina Borislav Šimenc i predstavnik Ministarstva turizma Mirko Herceg uručili su nagrade pred stotinjak okupljenih turističkih profesionalaca Malom Lošinju, Biogradu i Opatiji za prvo, drugo i treće mjesto u kategoriji najboljeg turističkog odredišta u Hrvatskoj.

- Ovo je jedna u nizu nagrada Biogradu za kontinuitet brige o svom okolišu i kvaliteti života, a koja se manifestira u zadovoljstvu turista. Cijenim da su profesionalci iz struke, jer ja takav sastav ocjenjivačkog suda, a koji glasa elektronskim putem i bez utjecaja i lobiranja, prepoznali i ljepotu Biograda, našu ponudu, trud današnjih ljudi, ali i rezultat jer Biograd je ove godine bio među odredištima s najvećim skokom u broju gostiju i noćenja u zemlji, rekao je Ivo Eškinja direktor TZ Grada Biograda.

U nagrađivanju najsadržajnijeg mjesta kontinentalne turističke ponude nagrada je otišla za Principovac u Iloku vlasništvo Iločkih podruma.

U kategoriji povijesno-kulturnih manifestacija Rapska fjera pobjedila je pred drugoplasiranim šibenskim sajmom srednjovjekovlja te trećima: sisačkom Keltskom noći i žetelačkim svečanostima županije.

Anonimnim glasovanjem između po 10 predloženih došlo se do užeg izbora o kojem se izjašnjavalo 10 turističkih novinara, 10 turističkih djelatnika i 10 predstavnika putničkih agencija, elektronski i bez dogovaranja, što mogu i osobno posvjedočiti:

- Uzeli smo iskustva iz svijeta te nismo izmišljali toplu vodu. Nagradu dodjeljujemo prvi put, bit će tradicionalna, a nadamo se i ugledna, kazao je Borislav Šimenc.

Dobitnicima su uručene nagrade stilizirane kao kristalni kamena kocki s probijenim simboličnim putem.

Dodjela je upriličena u sklopu 11 poslovne turističke burze koja okuplja 30-ak izlagača iz zemlje i 30-ak tvrtki posjetitelja, mahom iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, ali i Slovačke, Njemačke, a mahom su izlagale destinacije, bilo TZ-ei, odnosno hoteli ili i agencije, a posjetitelji su predstavnici agencija uglavnom već uhodani u poslu u Hrvatskoj.

Burzu tradicionalno organizira Vall 042 iz Varaždina, a suorganizator ovogodišnje je Spa & Golf Resort Sveti Martin te TZ Međimurske županije, TZ Svetog Martina na Muri i Magazin Way to Croatia. Burza se svake godine održava u drugom gradu kao poslovni kontakt i druženje ljudi iz struke ne previše masovno ali prijateljsko, korisno i direktno.

U sklopu burze domaćini su predstavili sebe i svoje adute u turizmu, održane su radionice, bilo je vremena i za tim building programe i zabavu, razgled ovog lijepog i pitomog kraja vrijednih ljudi što i u turizam kroče ozbiljno te konačno stručno znanstveni skup: Suradnjom do destinacijskog proizvoda s uglednim izlagačima: dr. Draganom Magašom, mr. Sandrom Lisjak, Željkom Treznerom i Renatom Navidal, uime Fakulteta hoteljerstva iz Opatije, Horwath Consultinga, Udruge hrvatskih putničkih agencija i Globtour Eventa.

Nakon Svetog Martina, prethodno Solarisa i Šibenika i niza drugih istaknutih turističkih odredišta pregovara se oko domaćinstva Biograda u idućoj godini.