čak 50 % proizvodnje izvoziti na tržišta zemalja Europske unije.
Novost za potrošače je svježa očišćena bijela riba iz prirodnog uzgoja. Tako će brancin i orada u domove potrošača stizati u pliticama i nepropusnoj foliji s rokom upotrebe od 10 dana. Ukratko, domaćice više neće morati čistiti ribu. Viši stupanj obrade ribe na inozemnim tržištima je „stara stvar" no u Hrvatskoj je ovakvo iskustvo zapravo novost. Pakirana riba moći će se kupiti za nekoliko tjedana u Metrou, Konzumu i Merkatoru na 70 prodajnih mjesta.
Hrvatska je „na repu" mediteranskih zemalja kada je u pitanju potrošnja rive po glavi stanovnika. Za vjerovati je da će ova novost potaknuti potrošače na češću konzumaciju ribe koja je ukusna ali i vrlo zdrava.
Počeci marikulture u Hrvatskoj sežu u 1979. godinu. Cromaris u narednom petogodišnjem razdoblju namjerava pokrenuti ambiciozne projekte poput pogona za predrast u Plominu, pokretanje bio-proizvodnje te izgradnju pogona za preradu ribe.