ZADAR – Direktorica Zračne luke Zadar Katica Pupić Bakrač danas će u Ministarstvu turizma održati prezentaciju „Utjecaj niskotarifnih kompanija na razvoj turizma” na temelju koje planira tražiti podršku zajedno sa županom Stipom Zrilićem te direktorom Turističke zajednice Zadarske županije Ivom Dunatovom. Naime, na temelju istraživanja koje su proveli u zadarskoj zračnoj luci došli su do spoznaje da jedan euro uložen u ovaj vid marketinga donosi 40 eura zarade. Zadarske snage ovime će pokušati pobiti tezu o televiziji kao najvažnijem propagandnom mediju, smatraju da je u današnje vrijeme ipak presudan internet.
Od 2006. godine do danas zadarska zračna luka povećala je broj prevezenih putnika sa 65 000 na ove godine planiranih 220 000.
Zračna luka Zadar svoj procvat zahvaljuje upravo niskotarifnim zrakoplovnim kompanijama na koje otpada čak 75 posto od ukupnog broja prevezenih putnika.
Anketa provedena na 1 125 putnika pokazala je da putnici RyanAira u destinaciji ostaju 11 dana a od toga šest dana provode na području Zadra dok ostatak posjećuju druge dijelove Hrvatske. Prosječna životna dob putnika je 31 godina, a u 73 % slučajeva o Hrvatskoj su čuli putem interneta. Što se tiče zadovoljstva putnika-turista dolaskom u Zadar i Hrvatsku, u anketi su dali visoku ocjenu 4,52 (na skali od 1-5).