"Mediji se bave senzacionalizmom i negativno pišu o ovogodišnjoj turističkoj sezoni. Neprimjereni su naslovi 'Desant na Dubrovnik' kada pišu o posjeti cruisera, a zna se kolika je zarada od njih. Svakako ne pomažu ni tekstovi o novoj vrsti otrovnih riba u Jadranu. Sve to smeta turizmu", kazao je Niko Bulić direktor Hrvatske turističke zajednice gostujući u emisiji Radio Dubrovnika "Pogledi" gdje se obrušio na medije koji "senzacionalistički" pišu o turističkoj sezoni.
Nema podbačaja sezone, nego iskrivljena slika medija

Naime, Bulić je u emisiji ustvrdio kako nema podbačaja turističke sezone, već samo postoje mediji koji žele stvoriti takav dojam."Netko vidi polupraznu ili polupunu čašu", objasnio je Bulić potkrijepivši svoje tvrdnje brojkama o većem broju gostiju u Hrvatskoj. Ti brojevi, kazao je Bulić, govore o sjajnoj sezoni. Također, Bulić je za ovogodišnju sezonu ustvrdio kako je riječ o "zdravoj turističkoj sezoni".

"Svi vide senzacionalizam. Ne mogu shvatiti da središnji Dnevnik HTV-a raspravlja o cijeni baklave u Dubrovniku", kazao je Bulić dodajući kako je riječ o cijeni baklave u visokokategorniku, te je samim time cijena od 75 kuna opravdana.

"Problem bi bio kada bi svi imali takvu cijenu. Dubrovnik ima dobru ponudu i za tri zvjezdice. Nije sve skupo", ustvrdio je Bulić.


Ministar Bajs ne misli tako


Zanimljivo je napomenuti kako o lošoj turističkoj sezoni ne pišu samo mediji, već je to ustvrdio i ministar turizma Damir Bajs. Ministar je naime priznao je da će ova sezona biti slabija od prošle, unatoč stalnim gužvama na cestama i naizgled povećanom broju turista. Bajs smatra kako se očekuje povećanje broja turista i broja noćenja, ali profit je manji prije svega zbog poskupljenja goriva, ali i sveukupne ekonomske krize koja je zahvatila Europu.No, za Bulića krivac loše sliku o sjajnoj turističkoj sezoni su - novinari. Zanimljivo je na kraju spomenuti kako je dosada u emisiji "Pogledi" bio običaj da se i slušatelji javljaju u studio s pitanjima, no kada je gostovao Bulić to nije bilo moguće.