ZAGREB – Od svih hrvatskih brendova upravo je samo ime Hrvatska njezin najbolji brend koji u inozemstvu ima pozitivan imidž, poručio je poznati britanski marketinški stručnjak Peter Fisk govoreći na početku dvodnevne konferencije "Marketing genius masterclass".
– U mnogim zemalja Srednje i istočne Europe susretao sam hrvatske brendove, među kojima mi je u oko najviše upala Podravka, no od svih vaših brendova samo ime Hrvatska (Croatia) je najbolji, kazao je Fisk, prenosi bussines.hr.
Autor bestsellera "Marketinški genij" koji je među ostalim radio za neke od najpoznatijih svjetskih kompanija poput Coca-Cole, Microsofta i Vodafonea pojasnio je kako je ime države dobar brend zbog pozitivnog imidža koji imamo prvenstveno zbog turizma i sportskih uspjeha, ističući hrvatske nogometaše koji su „bolji od engleskih".
– Hrvatsku vidim kao lijepu i zanimljivu zemlju, dodao je.
Komentirajući hrvatske brendove, kao one najbolje i najprepoznatiljivije izdvojio INA-u, Kraš, Podravku. te kravate Croata zbog njihovih vizuala te ukupnog dojma koji su ostavili. Poduzetnicima i marketingašima poručio je kako je sve što im treba za uspješan biznis dobra ideja.
– Današnje tržište i tehnologije su takvi da više ne trebate niti tvornice niti dizajnere niti računovođe, dovoljno je imati uspješnu ideju, kazao je.